Proza din concurs cu nr. 10 - O, Tu vii iar..



O, Tu vii iar.. Și sufletul mi-e gol, inima grea și ne despart munți de păcate și prăpăstii înfiorătoare. Cum să pot eu ajunge spre Tine?   N-am să pot niciodată să mă înalț atât. Tu însă poți să te coborî acolo în vale pentru mine.. În zadar sunt toate pregătirile, toate nopțile nedormite, totul fără Tine.. Vreau sa Te respir, să Te simt din nou în mine. Am învățat că  toate trec cu anii ce pătează obrazul și cerne perii capului. Dar inima știe că Tu rămâi Același..

Mi-am zis că sărbătoarea aceasta va fi diferită, o voi trăi altfel.. Visam să privesc dincolo de colinde, brad, daruri, serbări.. Spre o peșteră, cea mai fericită din lume. Locul unde    s-a născut cel Necuprins. Visam să i simt rasuflarea, să aud fâlfâiri de aripi îngerești, să-i aud glasul Maicii cântandu-ți.. Și poate să te uiți spre mine cu acei ochi atât de plini de cer si sa-mi zâmbești. Asta mi-ar fi deajuns.. Aș aș ști că sunt din nou primit..

Știu că ai venit smerit ca toți să poată veni la Tine, și magii și păstorii. Acum vin și eu...Primeste mă căci sunt ultimul venit.. Amin!



Urmează perioadă de jurizare: 03.12.2018 15.12.2018
Premiul publicului
va fi acordat în urma votului on-line pe
Câștigătorii
vor fi anunțați pe data 16.12.2018

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul III / Poezie: Zaheu

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte