Poezia din concurs cu nr. 5 - În noapta-ntunecimii



În noapta-ntunecimii și-a patimilor grele,
Lucea pe cerul slavei o stea din Răsărit,
Și o prindeam cu ochii în gândurile mele,
Căci ea vestea un Rege ce-n lume a venit.

Era o stea măiastră, și strălucind prin aștri,
Mi-a pus o bucurie în sufletul durut,
Și mi-a vorbit de Pruncul Cel Sfânt cu ochi albaștri,
Și-atât noian de pace în inim-am avut.

Nu îmi luam privirea de la a ei lucire,
Era mai minunată ca mii de sori aprinși,
Căci ea vestea prin stele a Domnului venire,
Cu ochii ei de pară ce mă priveau destinși
.
Dar printre mii de raze ce-mi străbăteau privirea,
Eu am văzut o Cruce pe cerul de granit,
Și trei piroane care au răstignit Iubirea
Mi-au arătat în taină că Domnul ne-a iubit.

E-aceeași stea frumoasă ce astăzi ne conduce,
Nu spre o iesle rece, nici spre un Sfânt Sălaș,
Ci-n raza ei măiastră, noi mergem pân' la Cruce,
Să plângem răstignirea Acelui Copilaș.

Din nimbul Sfânt al Crucii pe care-a stat Mesia,
Curg râuri de Izvoare săpate-n răni de cui,
Ca noi să ne petrecem în Ceruri Veșnicia,
Și să avem iertarea, primind iubirea Lui.
 


Urmează perioadă de jurizare: 03.12.2018 15.12.2018
Premiul publicului
va fi acordat în urma votului on-line pe
Câștigătorii
vor fi anunțați pe data 16.12.2018

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte

Premiul III / Poezie: Zaheu