Tu ești… - Premiul II - secțiunea poezie

CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU ”TRAIAN DORZ” – Ediția a II-a

 de David Rusu

 

Tu ești în tot ce mă-nconjoară, în sfâșierea clipei rară,
În tresărire de ninsoare și-n vântul cu a sa răcoare,

Și-n soare ești cu-nfiorare,de raze scris și-n depărtare 
Te văd în spicele preapline din lanul roadelor divine.

Te simt prin versul care suie prin praful greu si printer cuie,
În tot ecoul ce-mi răspunde și-n zilele tot mai mărunte.

Te am cu mine prin cântare și Te ascult în înserare,
În rugaciune printre lacrimi gonind mereu ascunse patimi.

Încapi întreg în dulci cuvinte și chemi aducerile-aminte,
În timp zbori spre-alte noi hotare, Tu ești a omului căutare!

În pâinea caldă ,ca și-n apă cuprind a Ta fință toată,
Te spune-n taina ei tăcerea, la fel și-n pieptul meu durerea.

Te poartă-n ochii lor copiii, Te strâng în mamele lor, fiii,
Dar parcă-n plânsul de părinte curgi ne-ncetat tot mai fierbinte.

Te lasă-n pașii lor profeții, și-n versul lor năuc, poeții
Și zarea freamătă cu Tine oprind a’ timpului suspine.

În gânduri cugetu-mi Te ține, și-n vis Te aflu tot pe Tine,
Din versuri Te-mpletesc prin șoapte, Tu ești lumină-n a mea noapte.

Adii în zvon de înviere când cerul înapoi Te cere,
Te trag întreg în piept la mine, dă-mi cerul tot, cuprins în Tine. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul III / Poezie: Zaheu

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte