Rugăciune - Mențiune - secțiunea poezie

 CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU ”TRAIAN DORZ” – Ediția a II-a



de Alina Apostoaie

Ascultă-mi, Te rog, Doamne, dorul frânt 
ce plânge și suspină după Tine
și dă-mi din nou alinul Tău Preasfânt,
când ai să vii umil pe-acest pământ
și-ai să Te naști din nou și pentru mine

În ceasul greu când Tu ai să cobori,
să ne-nveșmânți în raze de Lumină,
am să-Ți aduc în dar mănunchi de flori 
culese cu mult drag și mulți fiori
și-am să m-aplec la ieslea Ta Divină.

Cu umilință am să vin și eu 
și-am să-Ți aduc o lacrimă amară,
pe care am păstrat-o-n pieptul meu,
prin vântul și prin gerul cel mai greu,
și am ținut-o-n piept ca pe-o comoară.

O lacrimă, e tot ce am, Iisus,
și-o inimă cuprinsă de durere,
dar vin și eu la ieslea Ta supus,
să-Ți spun în șoapte dorul meu nespus,
căci vreau să-Ți fiu în noapte-o mângâiere.

O, vino, Scump Iisus, în noaptea grea
și fă-Ți culcuș din lacrimile mele
și naște-Te în inimioara mea,
căci vreau să Te păstrez pe veci în ea,
iar Tu să-mi pui în suflet Cer cu stele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul III / Poezie: Zaheu

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte