Rugăciune - Locul II - secțiunea Poezie

 CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU ”TRAIAN DORZ” – Ediția a III-a 

https://oasteadomnului.ro/concursul-national-de-creatie-literara-eseu-traian-dorz-editia-a-iii-a/



 Rugăciune

 de Ștefan Daniela 


Fă-mă pom în primăvară,

Lasă-mă să înfloresc,

Ca prin viață și culoare

Să învăț să Te iubesc.

 

Fă-mă iar copil ce râde

Și iubește ne-ntinat

Cânt de păsări la răscruce,

Cânt de greieri pe-nserat.

 

Fă-mă pasăre să zbor,

Ca să-mi văd nimicnicia,

Fă-mă lacrimă de nor,

Dă-mi să-nvăț ce-i veșnicia.

 

Fă-mă curcubeu în ploaie

Să aduc pe cer speranță,

Bucuria din necazuri,

Să pun doruri în balanță;

 

Fă-mă binecuvântare,

Drum pentru rătăcitori,

Să iubesc, chiar de mă doare,

Zbor și lacrimă și nori.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul III / Poezie: Zaheu

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte