A FOST UN TIMP - Locul II - secțiunea Poezie

 CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU ”TRAIAN DORZ” – Ediția a III-a 

https://oasteadomnului.ro/concursul-national-de-creatie-literara-eseu-traian-dorz-editia-a-iii-a/


A FOST UN TIMP

 de Prelipcean Angelica – Torino (Italia)


A fost un timp când Te-am rănit Iisuse

Cu vorbe şi-ndoieli ce dor cumplit,

Şi m-am târât prin pribegii nespuse,

Cu suflet ars, ca fiul rătăcit.

 

A fost un timp când Ţi-ai întors privirea

Indurerat de slăbiciunea mea,

Să nu mai văd in ei dezamăgirea

Şi lacrima ce inima-Ţi ardea.

 

Am pribegit prin goluri de cuvinte,

Prin lungi pustiuri de-ntrebări şi jar,

Sub soarele acestei lumi ce minte

Şi-nalţă numai omului altar.

 

Dar, Te-am chemat să fii din nou cu mine,

Să mergem împreună prin pustiu,

Iertarea Ţi-o ceream printre suspine

Căci fără Tine să trăiesc nu ştiu.

 

Au răsărit safire şi topaze

Pe ceru-albastru fără pic de nor,

Şi-n mijlocul atâtor mii de raze

Văzut-am chipul Tău strălucitor.

 

Duioasă, vocea Ta, atât de blândă,

Ca-n cel mai dulce cântec m-a chemat...

Cu inima de dragoste arzândă,

Eu am ştiut atunci că M-ai iertat.

 

Şi-apoi, având în suflet primăvară,

Cu-ntregul dor puternic, neînvins,

Am aruncat în praf a mea povară

Şi mâinile spre Tine mi-am întins.

 

 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locul I / proză: Cea mai frumoasă colindă

Premiul III / Poezie: Zaheu

Premiul I / Poezie: În ceas târziu de noapte